Skip to content

Hållbart Näringsliv – Styrning & kommunikation

Hur kommunicerar du hållbarhetsarbete på ett naturligt sätt? Medvetna
konsumenter, investerare och framtida medarbetare ställer allt högre krav på transparens från bolag. Men för att bli transparent krävs ett systematiskt arbete där hållbarhet är en självklar del i den ordinarie verksamheten.

Den 22 april kommer Lotta Amsén från Trossa att berätta hur du kan tänka i ert kommunikationsarbete kring hållbarhet. Vi gästas också av Emma Garrote Fredman, hållbarhets- och produktionschef på Gina Tricot som berättar hur de har gjort hållbarhet till en lönsam del av affären.

22 april kl 9:00-10:00

Anmäl dig här

HÅLLBART NÄRINGSLIV arrangeras av Science Park Borås och Borås INK i
samarbete med Textile & Fashion 2030, Circular Hub, TEX! Marketplace Borås, IUC Sjuhärad, Miljöbron, Connect Sverige, Drivhuset, Almi, Boråsregionen och Västra Götalandsregionen.


Du måste godkänna